Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Amanda Jönsson - 25 oktober 2014 23:58

Asså, jag är fan sämst på att blogga, haha. Varar i en vecka eller två, sen glömmer jag det. Vill ju blogga för det är roligt att kunna titta tillbaka på, och sen vet man ju själv hur kul det är att läsa andras bloggar. Inte för att jag har ett särskilt intressant liv, men ändå. 


Nu är det snart typ 4 månader sen jag skrev sist?! Men det har väl inte hänt jättemycket ändå. Jag jobbar fortfarande på donken och det går skitbra. Trivs som firren i vattnet bland all matos och stress - helt ärligt alltså! I'm lovin' it! Och så bakar jag. Och virkar. Och syr lite. Mer än så har jag inte att berätta!


Idag vaknade jag svintidigt. Pigg som en pelikan klockan sju, trots att jag var ute och svirade lite igår och tog nåt glas vin för mycket. Kollade Breaking Bad, virkade, drack kaffe och bara mös. Sen var jag ute och gick med Melinda och Leo en sväng! 
Efter det så begav jag mig ut igen för att åka till Sallerupshallen, där de hade satt upp ett lekland för dagen. Massa skoj och bus med Wille och Kevin blev det! En lyckad födelsedag för William :) 
När vi var färdiglekta så stack jag och Simon och käkade hos Melinda och Linus. Tacotajm! Svingott. 
Så mycket bättre och litelite bebisgos. En jävligt bra lördag! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En 22årig tjej som älskar att sy, baka, pyssla och inreda.
I min blogg kan du se alla mina alster.
Hoppas ni gillar den! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards